Onze service tijdens de coronacrisis

Het zijn onzekere tijden. De maatregelen rond het coronavirus raken ons allemaal. Natuurlijk proberen wij alles rond jouw zorgverzekering goed te laten verlopen. Omdat onze medewerkers nu vanuit huis werken, kan dat soms wat langer duren. Kijk op onze speciale corona-pagina  voor alle veelgestelde verzekeringsvragen. 

Hulp bij moeite met betalen
Het kan zijn dat je minder inkomen hebt door de coronacrisis. Heb je daardoor moeite met betalen? Dan kunnen wij je helpen. Je kunt bij ons de premie en/of zorgkosten in termijnen betalen. Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op onze website. Via Mijn Bewuzt kunt je direct een betalingsregeling afsluiten.

Tip: wil je jouw premie in termijnen betalen? Wacht dan tot de betaaldatum voorbij is. Daarna kun je een betalingsregeling afsluiten over het openstaande bedrag.

Check bij klachten de online thuisarts
Omdat we veel van zorgverleners vragen, is het goed om hen waar mogelijk te ontzien. Kijk daarom eerst op www.thuisarts.nl voordat je jouw huisarts belt. Daar vind je betrouwbare informatie over ziekte en gezondheid.

Let op: post blijft liggen, declareer digitaal 
Door onderbezetting op ons kantoor blijft papieren post langer liggen. Je kunt het beste online jouw declaraties en machtigingsaanvragen indienen. Daarvoor hoef je de deur niet uit! 

Steun onze zorgverleners en elkaar
De gezondheid van alle Nederlanders is het allerbelangrijkste op dit moment. Laten we er daarom zoveel mogelijk zijn voor de mensen die ziek of kwetsbaar zijn. En respect hebben voor onze moedige zorgverleners. Want we kunnen niet zonder hen. 

Wij wensen iedereen alle gezondheid en sterkte toe in deze tijd. 

 
X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord