Veelgestelde vragen  Veelgestelde vragen per onderwerp

Toch liever contact opnemen?

Stel je vraag via onze chat  Stel jouw vraag via onze chat

Wij beantwoorden jouw vragen van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Gebruik het chatvenster rechts onderin de pagina.

Bel met ons  Bel met ons

Kun je online niet vinden wat je zoekt? Neem dan contact met ons op. We helpen jou graag!

Bel vanuit de Bewuzt Zorg app

Het snelst en het makkelijkst bel je vanuit de app. Dan weten we wie je bent en hebben we jouw gegevens direct bij de hand.

Telefoonnummers

Kies hieronder het juiste telefoonnummer zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Bel je voor iemand anders? Dan hebben wij eerst toestemming nodig.

  • Ik heb een vraag over mijn zorgverzekering, een vergoeding of een betaling

    088 - 131 01 39 (gebruikelijke belkosten)
    Maandag t/m vrijdag: 8.00 tot 18.00 uur
    Houd jouw klantnummer bij de hand.

    Bel je vanuit het buitenland?
    +31 88 131 13 11
  • Ik heb spoedeisende zorg in het buitenland nodig

    Bel direct met de Bewuzt Alarmcentrale:
    +31 40 297 58 90

    De Bewuzt Alarmcentrale staat 24 uur per dag en 7 dagen per week voor jou klaar.
  • Ik wil hulp bij het regelen en vinden van zorg

    In sommige situaties is het fijn om extra hulp te krijgen. Bijvoorbeeld als je op een wachtlijst staat en sneller geholpen wilt worden. Onze zorgadviseurs staan voor jou klaar met hulp en advies.

    088 - 131 16 11 (gebruikelijke belkosten)
    Maandag t/m vrijdag: 8.30 tot 17.00 uur
    Houd jouw klantnummer bij de hand.
     
    Zij helpen jou graag bij:
    • Het verkorten van wachttijd (wachtlijstbemiddeling)
    • Het vinden van een (andere) zorgverlener
    • Regelen van een second opinion
    • Informatie over zorg in het buitenland
    • Ondersteuning voor mantelzorgers
    • Vinden en regelen van thuiszorg