Cookie melding
X

Op bewuzt.nl maken wij gebruik van cookies en technieken die hierop lijken

Wij gebruiken functionele cookies en analytische cookies. Deze kleine tekstbestanden maken onze website veilig en betrouwbaar, zorgen ervoor dat onze website goed werkt en stellen ons in staat inzichten te krijgen in onze bezoekers. Daarnaast maken wij gebruik van cookies om jouw bezoek aan onze website en onze communicatie met jou makkelijker en persoonlijker te maken en om onze dienstverlening te verbeteren. Hiermee kunnen wij, en derde partijen, jouw internetgedrag op bewuzt.nl volgen en verzamelen. Zo kunnen we jou op onze website en op die van derden de informatie geven die het beste bij jou past.

Meer weten? Lees onze cookieverklaring.

Door op ‘accepteren’ te klikken ga je hiermee akkoord. We gaan uiteraard voorzichtig om met de gegevens die we verzamelen. Als je kiest voor ‘weigeren’ plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies.

Accepteren
Weigeren

Ik ontvang de sms-code niet

Vervelend dat je de sms-code niet ontvangt. Dan kan het volgende aan de hand zijn:

1. De sms-code wordt naar een ander telefoonnummer gestuurd

Zo controleert je of het juiste telefoonnummer geregistreerd staat bij DigiD:

  • Ga naar de website www.digid.nl
  • Klik rechtsboven op Inloggen Mijn DigiD
  • Selecteer de optie Ik wil inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord
  • Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen
  • Ga naar Persoonlijke gegevens en controleer welk telefoonnummer geregistreerd staat
  • Is het telefoonnummer niet juist? Klik op Telefoonnummer wijzigen.
  • Heb je het telefoonnummer aangepast? Dan ontvang je binnen een paar dagen (meestal 3 werkdagen) een brief van DigiD met daarin de activeringscode. Volg de instructies op de brief om de sms-controle te activeren.

2. Je hebt de sms-controle nog niet geactiveerd

Weet je zeker dat je Controle via sms geactiveerd hebt bij DigiD? Zo controleer je dit:

Heb je een andere vraag over inloggen?