Hulp bij inloggen

Hulp nodig bij het inloggen op Mijn Bewuzt? Wij helpen je graag op weg.

Zo log je in op Mijn Bewuzt

Je kunt op 3 manieren veilig inloggen op Mijn Bewuzt. Kies zelf welke manier je het prettigste vindt.

 

Inloggen met DigiD en sms-controle

Met je DigiD en sms-controle log je veilig in op Mijn Bewuzt. Op de website van DigiD lees je bij 'Manieren van inloggen' hoe je inlogt met een sms-code. 

Inloggen met de DigiD app

Log in met de DigiD app en een eigen pincode. Op de website van DigiD lees je bij 'Manieren van inloggen' hoe je dit doet.

Inloggen met de Bewuzt Zorg app

Inloggen zonder DigiD? Gebruik dan de Bewuzt Zorg app. 

Veelgestelde vragen over inloggen op Mijn Bewuzt

  • Ik ontvang de sms-code niet

    Het kan zijn dat je een ander telefoonnummer hebt geregistreerd in Mijn DigiD. Of dat je de sms-controle nog niet hebt geactiveerd. Lees meer over sms-code niet ontvangen.

  • Waarom moet ik inloggen met een sms-code?

    Je zit niet te wachten op een extra stap bij het inloggen op Mijn Bewuzt. Dat begrijpen we heel goed. Graag leggen we je uit waarom dit nodig is. Lees meer over inloggen met een sms-code
  • Hoe vraag ik een DigiD aan?

    Op de website van DigiD vraag je jouw DigiD aan.

    • Je hebt je burgerservicenummer nodig bij de aanvraag.
    • Binnen 3 werkdagen ontvang je een brief thuis met een activeringscode.
    • Voeg je telefoonnummer en e-mailadres toe tijdens de aanvraag. Je kunt dan meer met je DigiD, zoals je wachtwoord herstellen of de DigiD app eenvoudig activeren.
    • Activeer de sms-controle bij je aanvraag.
    • Onthoud je gebruikersnaam en wachtwoord goed, die heb je nodig om je DigiD te activeren.
  • Kan ik een DigiD aanvragen als ik in het buitenland woon?

    Woon je in het buitenland en heb je de Nederlandse nationaliteit? Dan kun je een DigiD aanvragen. Had je al een DigiD voordat je verhuisde naar het buitenland? Dan kun je die gewoon blijven gebruiken.

    Je vindt meer informatie op de website van DigiD wanneer je zoekt op 'buitenland'.

  • Ik krijg een foutmelding bij inloggen met DigiD

    Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oplossingen op de website van DigiD bij 'Hulp & Contact'.

  • Het inlogscherm van DigiD toont niet

    Zie je het inlogscherm van DigiD niet? Dan gebruik je waarschijnlijk verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.

    Informatie over mogelijke oorzaken vind je op de website van DigiD op de pagina 'Hulp & Contact' onder 'Foutmeldingen'.

Waarom moet ik inloggen met een sms-controle?

Je zit natuurlijk niet te wachten op een extra stap bij het inloggen op Mijn Bewuzt. Dat begrijpen we heel goed. Graag leggen we je uit waarom dit toch nodig is.

X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord