Cookie melding
X

Op bewuzt.nl maken wij gebruik van cookies en technieken die hierop lijken

Wij gebruiken functionele cookies en analytische cookies. Deze kleine tekstbestanden maken onze website veilig en betrouwbaar, zorgen ervoor dat onze website goed werkt en stellen ons in staat inzichten te krijgen in onze bezoekers. Daarnaast maken wij gebruik van cookies om jouw bezoek aan onze website en onze communicatie met jou makkelijker en persoonlijker te maken en om onze dienstverlening te verbeteren. Hiermee kunnen wij, en derde partijen, jouw internetgedrag op bewuzt.nl volgen en verzamelen. Zo kunnen we jou op onze website en op die van derden de informatie geven die het beste bij jou past.

Meer weten? Lees onze cookieverklaring.

Door op ‘accepteren’ te klikken ga je hiermee akkoord. We gaan uiteraard voorzichtig om met de gegevens die we verzamelen. Als je kiest voor ‘weigeren’ plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies.

Accepteren
Weigeren

Rekeningnummer wijzigen

Heb je een nieuw rekeningnummer? Geef je wijziging dan zo snel mogelijk aan ons door. Dit doet je eenvoudig via de Bewuzt Zorg app of Mijn Bewuzt. 

Log in om jouw rekeningnummer te wijzigen

Rekeningnummer wijzigen premie, zorgkosten en vergoedingen

In Mijn Bewuzt kun je twee rekeningnummers aan ons doorgeven. Een voor het betalen van je premie en zorgkosten. En een voor het ontvangen van vergoedingen. Maar voor beide zaken mag je natuurlijk ook hetzelfde rekeningnummer gebruiken. 

Bevestiging wijziging rekeningnummer per e-mail

Heb je je rekeningnummer gewijzigd? Dan gaat je wijziging per direct in. Van jouw wijziging ontvang je ook een bevestiging per e-mail.

Rekeningnummer telefonisch wijzigen niet mogelijk

Om jouw privacy te beschermen, is het niet mogelijk om een nieuw rekeningnummer telefonisch aan ons door te geven.

Betaalwijze aanpassen

Naast het wijzigen van jouw rekeningnummer kun je in Mijn Bewuzt ook jouw betaalwijze aanpassen.